Csillagok háborúja, avagy harc a csillagért

Személyiségi jogsértés miatt kártérítési pert indít az Origo ellen Széles Gábor a hírportálon pénteken megjelent, és a vállalkozó szerint személyére és a zalacsányi Batthyány Wellness Kastélyra vonatkozóan valótlan állításokat tartalmazó cikk miatt.

A per megindításáról Széles Gábor közleményben tájékoztatta az MTI-t.

A hírportál azt írta: honlapján, Facebook-oldalán és a friss képek tanúsága szerint a homlokzatán is négycsillagos hotelként hirdeti magát Széles Gábor nagyvállalkozó zalacsányi wellnesshotele, a Batthyány Kastélyszálló. A szálloda azonban sohasem szerezte meg az ehhez szükséges minősítést – tette hozzá.

A múlton nincs vita

A múlton nincs vita

Az Origo érdeklődésére a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége megerősítette, hogy a nemzetközi Hotelstars Union rendszer részeként működő minősítő rendszerben a Batthyány Kastélyszálló nem kezdeményezett új eljárást azóta, hogy 2011 novemberében megkapta a háromcsillagos superior besorolást.

Az Origo szerint azután került föl a negyedik csillag, hogy május 19-én az Index hírportálon megjelent egy cikk Széles Gábor egy háromcsillagos szállóban fogadta a dubaji sejket címmel. Horváth Roland, a hotel volt igazgatóhelyettese szerint Széles Gábor személyesen telefonált, és utasította a vezetőséget, hogy „tegyenek ki még egy csillagot”. Az Origónak Horváth Roland azt mondta: neki kellett elmennie az új csillagért, és azt ki is tették, hiába érvelt azzal, hogy „egy ilyen változáshoz a szolgáltatások javításának is kapcsolódnia kellene”. A cikk szerint Horváth Roland nemrég munkaügyi pert indított a szállodát üzemeltető SGH Vagyonkezelő Kft. ellen, mert állítása szerint szeptemberben indoklás nélkül elbocsátották.

Széles Gábor közleményében kiemelte: a cikkben szereplő Horváth Roland cégüknél nem volt sem szálloda igazgató-helyettesi, sem más igazgatói beosztásban, munkaviszonya közös megegyezéssel szűnt meg. Arról nem tudnak, hogy a cég ellen munkaügyi per indult volna.

Mint írta: Horváth Roland és édesanyja Horváth Ferencné Szalagyi Erzsébet a cég munkatársainak folyamatosan „zaklató és alpári” leveleket küldtek, amelyek miatt nemrég kénytelenek voltak rendőrségi feljelentést tenni.

A vállalkozó leszögezte: a szálloda minősítésének növelését a fejlesztések alapozták meg, amiről bárki meggyőződhet a helyszínen.